Gozzdee kesinlikle anadolu hastanesi ozcan bey diyorum ilk bebegimi onda dogum yaptim. Sonrada cok dua ettim ikinci gebeligime kadar insallah ayni hastanede olur yine ona giderim die simdi ikinciyi bekliyorum ve tekrar ona gidiyorum. Taniyipta ismini duyan kim varsa 'aaaa ozcan bey muhtesem bi doktor ' dio 😊