Selamlar.
20 günlük ikiz bebeklerim meme reddi yapıyor. Sütüm yetmediği için ek olarak mama verdik fakat biberona alıştılar. Sütümü manuel wee baby’nin pompasıyla sağıyorum ama yarısı dışarı taşıyor boşa gidiyor. Önereceğiniz uçuk fiyatlı olmayan elektronik süt sağma makinesi var mı? Birde meme reddi yaşayıp da bu durumu aşan anneler var mdıır varsa bir çözüm anlatın lütfen 🙏