kuyucadisi_liva Selam herkese, hamileligimin 2.ayina girdim.ama iki gundur ciddi bir ishal sorunum var.Migde bulantisi da hak getire.Benim gibi bu sorunla karsilasan var mi? Varsa nasil bir cozum buldunuz?
Zuleyha16 kuyucadisi_liva cnm ben 9.ayıma girince ishal sorunuyla çok karşılaştım ama benim doğum yakın die oluyormuş şuan 40 haftalığım 35ten beri nerdesyde kabizken birden ishale dönüyordum ama üşütmüş olabilirsin yada hava değişimden felanda olabilr
Dilanilhn kuyucadisi_liva bnce çok normal 6+3 ’üm çok yorulunca karin agrisi bi tutuyor bitmek bilmiyor ishal yapıyor bi kereliğine anca öyle rahatlıyor karnım
kuyucadisi_liva Zuleyha16 usutmus olabilirim evet.ama ne yediysem tutmadi icimi bi turlu.iki gundur wcden cikamiyorum 🙈
Menfiye_01 Normal bence cunku bende oyle yım 36 haftalıgım bır bakıyorum asırı ıshalım bır bakıyorum kabızım ama senı rahatsız edecek bir soz konusu ise doktoruna danıs ıstersen
kuyucadisi_liva Menfiye_01 yani hamileligin vermis oldugu skntidan dolayi yari cplak yatiyorum nerdeyse.usutmus olabilirim ama insan yinede korkuyor. Peki boyle durumda ne yediniz ne ictiniz ?🤔 bi arkadasim sivi kaybetmis olabilirsin bagirsklarin enf3ksiyon kapmis olabilir dedi.doktoruma bugun ulasamadim dogumdaydi bugun her aradigimda.ama herhangi bir ilac kullanma demisti.kanamayi artirdigi icin agri kesici bile icemiyorum.