Semraersoyyyyy Dün doKtoruma gittim şuan 26 haftalık hamileyim ve 10kilo aldm bu sürede doktorum çok almissn dedi kızlar ne yapmam gerekiyo siz kaç kilo aldınız haftaya bı DHA çağırdı açlık tokluk kanima bakickmsm şeker yüklemesi olcakmi onu bilmiyrum ama
HavvaMerve Semraersoyyyyy Çok mu almışsın dedi 🙄 En son kontrolde 29 haftalıkken gitmiştim 14 kilo aldım toplam da birşey demedi doktorum 🤷🏻♀️
Nimetmtn Semraersoyyyyy bende bugün açlık ve tokluk için kan verdim şimdiye kadar 4 kilo almışım 26 haftalık
Lulemom Semraersoyyyyy 27+2 deyim 5 kilo aldım. Aslında eskiden nasıl yiyorsam şimdide öyle yiyorum. Ne yemem arttı ne de azaldı. Ama doktorum güvenme bundan sonra alırsın dikkat et diyo.
Nundiyebiri Açlık tokluk zaten şeker için bakılıyor Valla ben almadım ama ben ilk günden diyet yapıyorum Ha bide şeker hastasıyım
Semraersoyyyyy HavvaMerve evet canm çok almissn dedi yürüyüş yp dedi dikkt et dedi bnde bu kadr almama sasrdm aslında ama ypck bsey yok artk