Defnemm43 bende kundak bebegiydim,kismetse hunharca kundaklicam 😁 cok faydali bi kere cocukta iskelet ve ya vucutsal yamukluk varsa duzeltiyor, bacaklari ayrik vb gibi ,bebek rahat uykuya daliyor,kendini elleriyle uyandirir normalde dokunarak,ama tabikide hareket etmediginden kuzucuklar gibi uyuyor.yarim kundak yaparsaniz bebek kendini yine uyandirir,ama bacaklari duzgun olur. Ama ben tam kundakciyim😁