schulemiss1 Melikkkeee korkmayin ben de kanlı ishal sekline gelmisti hastanede yatmistim. Doktor Probiyotik verir ve bebege zarari olmaz bence.
Melikkkeee Esraali teşekkür ederim yoğun ishal yaşıyodum içme suyumu değiştirmiştim ondan şupheleniyorum
Melikkkeee Simdi sonucuma e nabizdan baktım yarın doktoruma gidicem yarına kadar nasıl sabredicem bilmiyorum
Melikkkeee schulemiss1 inşallah canim benim 3 haftadır falan vardi normal ishal sandim gecer diye bekledim cok beklediğim için tedirgin oldum smdi