Öncelikle hiç endiselenme su saatten sonra toparlanmaya odaklan bende 15. Haftamda oldum suan 19dayim doktorum bana ecoprin,dvtamini ve mucovit c vitamini önermişti onları kullandım, ama bende tat ve koku gitmesi dışında hiçbir semptom olmamıştı ve "ya kötü bisey olursa"gibi olumsuz şeyler düşünmedim hiç psikolojik olarak güçlü olman çabuk iyileşmen açısından çok önemli. Sana ve bebeğine hiç birsey olmayacak Allah’ın izni ile, geçmiş olsun.