Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim.3 gündür bebeğim aşırı hareketli karnım sürekli geriliyor sertleşiyor. Gece de uyuyamıyorum. En çok da vajina da baskı ve ağrı hissediyorum. Geçen hafta muayeneye gittiğimde Doktor bebek bir hafta önde gidiyor ama hiç bir sorun yok dedi. Bu hafta başladı bu hareketlilik ve aşağıda ağrı. Hem korku hem panik oluyor içimde. İlk gebeliğimde bunları yaşadım mı hatırlamıyorum 3 buçuk yıl oldu ama 36 haftalık doğum yapmıştım. Erken doğumdan da korkuyorum bu durumu yaşayanlar var mı acaba