Gencelif 6 ay önce kuzenim doğum yaptı pek memnun kalmadı çünkü haftasonu idi hep stajyer denk gelmiş. Onlarda doğurtturamamış bebek nefessiz kalmış 1 ay makineye bağlı yaşadı. Bu kötü senaryo.
Kuaföre gitmiştim orada kadınlar konuşuyordu bende sordum nasıl diye çok memnun kaldık 2. doğumum zaten yine orada yapacağım demişlerdi. Denk gelmesine bağlı biraz. Yinede siz bilirsiniz.