Cok garip ben Atakent (İstanbul) Acıbadem’de doğum yapmayı planlıyorum. Ben de görüştüm, yaklaşık 1.5 ay evvel bana yasak demediler.. Sezaryene yasak dediler o ayrı ama kapı süsü serbest.. Anne/kayinvalide ile babayı aliyorlar yaniniza ama dönüşümlü..