027033 sizi çok görüyorum. Devamlı karamsar yazıyorsunuz. Doğumdan sonra yaşarsam, doğumdan sonra ölmezsem vsvs. Cümlelerinize hep bu şekilde başlıyorsunuz ya da böyle bitiriyorsunuz. Lütfen biraz olumlu düşünmeye çalışın, içinizi ferahlatın, bol bol dua edin. Bebeğinizede geçiyor stresiniz üzüntünüz. Allah ın izniyle doğumdan sonrasında doktorlar sizin için gerekli tedavileri uygularlar şifanızı bulursunuz inşallah💐