Ayse2107 Kızlar selamlar allah nasıp ederse erkek bebek annesi olucam erkek bebekler gününü geçer diye birşeyler duydum kaçıncı haftada erkek bebek doğumu başlar sizce 🙂
baharko7 Ayse2107 aleyküm selam canım genelde erkek bebek için 40 haftayı doldurur derler ama asılı var mı pek bilmiyorum benim kiler kız çünkü ☺️
dilbos Ayse2107 benim oglum tam 40 haftada dogdu inatciydi biraz 😊simdi.ikinciye hamileyim ama bunun cinsiyeti belirleyemedik 14uncu haftamizdan beri bir kiz diyorlar bir erkek anlamadim 23 te kiz dedi doktor smdi 27 de.gene erkek dedi gene degisir mi diye bekliyorum 🤪🤪
Gizem___ Ayse2107 valla geneli nasıldır bilmiyorum ama ben 40+3te suyu azaldığı için sunî sancı alarak normal doğum yaptım. Hiç belirtim yoktu ne nişan ne açılma ne su gelmesi.. beklesem 41. Haftayı görürdüm heralde
ebru23 Ayse2107 belli olmuyo ki o arkadasim erken dogurdu ben 40+5 de dogum yaptim ama ilk dogum son haftaya kadar beleyebilir
Sureyyakaraca Ayse2107 39+2de doğum yaptım beklesem dahada gelmezdi yani beyfendi, şimdide diyorum 9 ay nasıl durmuş karnımda 😄
zcelik Ayse2107 iki oğlum var ikisi de 40 ı doldurup 41 den gün alıp doğdular. Üçüncümüz kız 31 haftalık olduk bakalım bu nasıl olacak 🤷🏻♀️