orkide21 30 dan sonra çok zorlanmaya başladım bugün evi temizleyeyim dedim mahvoldum süpürgeye zor gücüm yetiyor siz nasıl yapıyorsunuz 😒
atlasinannesii orkide21 çok yorulsamda haftanın 1 günümü temizliğe ayırıyorum sabah erken kalkıp öğlenden sonraya kadar temizliyorum eşim de anlayışlı Allah razı olsun öyle evi dağıtmıyor hatta bi şey döküldüğünde falan kendiliginden temizliyor yani sadece haftada 1 gün çok yorulsam da öyle temizliyorum
kiiraaz orkide21 maddi imkanınız varsa robot süpürgeyi kesinlikle tavsiye ediyorum. Eğer imkanınız yoksa da bir gün süpürüp ertesi gün silin ama mutlaka temizliğe başlamadan önce yemeğinizi yapın çünkü sonra halsiz kalıyor insan. Ve tüm bunların yanında unutmayın ki temiz bir evde sağlıksız olmanın kimseye bir faydası olmaz Yapabildiğiniz kadar.. 🌸
MelikeKandmir orkide21 bide büyük temizliğiniz benim gibi kaldıysa eyvah eyvah 2 gündür mahvoldum belim bacağım kalçamın ağrısından yatamıyorum 🙄
Hafissee orkide21 33 haftalıgım hergün yapıyorum valla tek sorun mutfakta karnım tezgaya değiyo büyük kapları yıkarken gerisini mecbur yapıyorum banyo yıkaması ütü yapmak vs
orkide21 atlasinannesii süpürge yaparken zorlanıyor musun ben de öyle yapıyorum ayırıyorum herkes bana kendine işkence yapıyorsun diyor
Sevi36610 Yapmıyorum 😂 zaten temizlikten pek hoşlanmıyorum gebelikte hiç uğraşmıyorum.bi tane abla geliyor iki hafta da bir bide robotu çalıştırıyorum yetiyor.
orkide21 kiiraaz haklısın canım robot var ayda bir kez derin temizlik yapıyorum böyle herşeyim arkalarımı cekiyorum acayip zorlu oluyor 😒
orkide21 MelikeKandmir vallahi ben de. Bebeğim dolaplarını falan ayarladım evi temizledim mahvoldum maffff
Asel05 orkide21 gebeligimin başından beri eşim yapıyor ben yapamıyorum maalesef kramplar giriyor 28+1 im normal yolda bile yürürken canım aciyo
Aysrnn Kızlar ben geniş çaplı temizlik yapcam 33.haftamdayim haftaya baslicam halilalari yikatmaya verdim. İlk olarak nerden nasıl başlamalıyım sizde perdeleri bı ablaya taktircam diğerlerini kendim halletcem yapabilir miyim sizce
orkide21 Aysrnn canım ilk mutfaktan başla herşeyi temizle mutfakta sonra yatak odası dolaplarına geç kıyafetleri indir sil süpür içini iyice sil sonra camları sil perdeleri yıka banyo duvarlarını sil cekyat altlarını sil tabi bunlsrı günlere yay yorulmadan yap
YelizAtilla orkide21 olabildiğince pislenmeden süpürüyorum ki hızlıca bitsin bende yorilmiyim diye şükür öyle yaptığımdan beri daha kolay geçiyor temizlik ☺️
orkide21 YelizAtilla derin temizlik çok zorluyor ya böyle herşeyim arkasını cekiyorum oda oda yapıyorum Çok fena oldum 🤮
Kayraninannnesi orkide21 33+5 haftalık hamileyim aynı zamanda çalışıyorum hafta içi pek birşey yapamıyorum ama cumartesi derin bir temizlik yapıp pazar dinlenmeyi tercih ediyorum 🤗
Taze_gebe orkide21 ya eşim bütün halıları çırpıyor ben siliyorum yerleri de ya da o süpürüyor ben siliyorum ya da uavaş yavaş kendim bi gün sil bigün süpür tarzı
Kayraninannnesi orkide21 dinlenerek yapıyorum yavaş yavaş rahat oluyor her işimi yapabiliyorum çok şükür 🙏 ablam geçen camlarımı sildi onun dışında bütün işlerimi yapıyorum
YelizAtilla orkide21 sormayın o çok kötü oluyor o yüzden ben alırken ayakları yüksek aldım heryere süpürgem giriyor mutluyum bundan 1 ay öncede yardımcı abla çağırmıştım saolsun oda dolaptır falan detaylı bir güzel yaptı şimdi o olan temizliği koruyorum bende 🙈 pisletmeden hemen süpür sil ile bitiriyorum işi☺️
Nehirimmm06 orkide21 ben bugün temizledim çok yoruldum bebeğim de az hareket etti sanırım baya yoruldum sizinde öyle mi
orkide21 Nehirimmm06 evet bebeğim de öyle çok yoruldum kasıklarıma ağrılar girdi belime falan hep eğildim 😭
atlasinannesii orkide21 2 hafta öncesine kadar pek zorlanmıyordumda bu aralar dinlenerek süpürüyorum mesela mutfağı süpürüyorum biraz oturup yatak odasını süpüruyorum ama sırtımı ağrıtıyor
Aras7676g orkide21 merhabalar zorluk değil sağ ayak topuk ağrısı çok fazla oldu sağ ve sol yatmaktan ellerim uyuşma var geceleri uykumdan uyanıyorum biraz otuyorum sonra yatıyorum yaş 36 ilk gebelik zor geçiyor günler 32 hafta 👶🏻
orkide21 Aras7676g bazen diyorum ki günler geçmede doğsa bazen diyorum asıl serüven doğunca başlıyor böyle bir çıkmaz değil mi 😂