Kızlar geçen aylarda d vitamini düşük diye bir kutu verdiler damla oluyor biliyorsunuz 10 damla kullan dedi sağlık ocağındaki Dr.Neyse aldım kullandim bugün gene bir kutu yazdırdım eczane deki çocuk iki damla kullan dedi bende bunun aynısını 10 damla kullandım dedim oda bunun bilmem nesi fazla dedi ama eve geldim baktım aynı.acaba 10 damla kullanmamak mi gerekiyordu bir türlü anlam veremedim.Vitamin Allah’tan bı zararı olmaz degilmi kizceler.