Dryoz vuruldum benim de 3 ay dusuk riskim vardi progestan kullandim sonra. Bebegin tutunmasini kolaylastiriyor. Eger ambriyoda yapisal bir anomali varsa ona fayda etmez etmemeli de vucut o gebeligi sonlandiriyor. Ama saglikli gebelikte kanama lekelenme falan olursa tutunmaya yardimci. Korkmayin saglikla alirsiniz insallah kucaginiza.