Kızlar selam bugün kontrolüm vardı alttan muayene etti normal yapabileceğimi söyledi ,bebeğin başı aşağı gelmiş baya 1-2 cm de açılman var bu hafta gelebilir çantanızı arabaya koyun hazır olsun dedi dr ,ama kordon dolanması sorın teşkil eder ise sezeryana dönebilirmiş yaşayan var ise yazabilir mi (şuan kordon sıkma vs durumu yokmuş kontrole göre)