zahidinannesi Solanta pregna güneş kremi hakkında ne düşünüyorsunuz, kullanıp memnun kalan ve kimyasal içeriğini bilen var mı?
leyla-kaya42 zahidinannesi gebelikte kullanimi uygun olan cok az gunes kremi var zaten uzunca arastirdim ve doktorumda onu onerdi.kokusu dışında memnunum gayet guzel
Dolunay_ zahidinannesi içeriğini bilmiyorum ama kullanıyorum memnunum. Yorumlarda yüzde beyazlık oluyor yayılmıyor falan demişler ama o tarz bi sorun yaşamıyorum
Seliner zahidinannesi ben de kullanıyorum. Gebeler için özel zaten. Evet ciddi beyazlık oluyor yüzde ama evden çıkmadan 15-20 dk önce sürüyorum. İyice de yediriyorum. Tüm gün beyazlık kalıyo ama beni rahatlatıyo 🤣 zaten maske var gözlük de var artık hep koruyomuş gibi iyi hissediyorum 🤣
Mervenurns Ben sinoz leke karşıtı güneş kremi kullanıyorum. Hem kokusu hem dokusu çok güzel ciltte hemen uyum sağlıyor. Yağlı ve parlak durmuyor. Cildimi güzel nemlendirdi benim. Hamileler içinde uygun