beyza1234
post sahibinin ihtiyacını görmeye calısıyoruz. ve bu şekilde tatmin ve mutlu oluyorum. Fiyat odaklı yorum yaparakta siz tatmin oluyorsunuz belli ki. Burada herkesin bir akıl ve fikir olgunluğuna eştiğini varsayarak yorumlar yaptıgımız için durum bu oldu . Yorumunuzu görünce çitanın sizin için yüksekte kaldıgını farkettim hata bizde soriy 🥲