Merhaba hanımlar ben 16 haftadan beri minik minik bişeyler hissediyordum ama dün gece ve bugün özellikle sırt üstü yatarken böyle sanki kasıklarımda bir bölge kelebek kanat çırpıyor gibi oluyor ve orası böyle sertleşiyor çıkıntı gibi elimle deydiğğmde o sertliği hissediyorum sonra o kelebek ordan bi anda gidiyo ve orası yumuşuyor bu bebek mi bebekse ne yapıyor da böyle oluyor ya 😂