Merhaba sevgili anneler☺️ 21 haftalık hamileyim bugün avm ye gittim artık üzerine bişeyler bakmam gerekiyordu, neyse avm ye girdim hamile oldupum için x raydan geçmek istemedim güvenlikte tabi ki dedi geçtim😃
neyse mağazadan bişeyleri aldım ödemek için sıraya giriyordum mağaza yetkilisi siz hamilesiniz direk kasaya geçin dedi ay bi mutlu oldum beklemediğime 😂 sonra acıktım dışardan et tavuk vs türü bişey yemek istemediğim için bari simit falan alıyım dedim,oranın sahibise siz yüklüsünüz hatta oturun şu masada yiyin diyince ayrı bir mutlu oldum 😃eşime hamilelik çok hoşuma gitti durmadan doğururum diyorum😃😃 Sizlere de böyle tanınan ayrıcalıklardan bahseder misiniz 🤰🏻🤓