Hellolo mamadan ziyade nasıl emzirebilirim sorman daha doğru olur kuzum. Çünkü ben biberona alıştırdım asla ve asla memeye dönmedi. O lohusa depresyonundan çıkmış olsaydım kesinlikle bebeğime biberon değil eds yöntemleri ile beslerdim. Kaşık biberon veya kadeh almanızı daha sonrasında mama almanızı tavsiye edebilirim. Biz aptamil ile başladık kızımda çok ikinma yaptığı için similac a geçtik çok şükür ne gaz ne kabızlık ikisini de yapmadı 🤗 Umarım sütün gelir de bunlara hiç gerek kalmaz ❤️😇