Ates21 normal mi değil mi bilmiyorum. Ama artık vucut agirlastikca da ağrı olabilir. Eger doktora gidecekseniz yakın zamanda doktorunuza danışın derim. Cok fazla agri olmaya başladıysa işlere biraz ara verip dinlenmeye cekilin bence. Aynı durum bende de olduğu için ben agrim olmaya başlayınca hemen uzanıyorum dinleniyorum