Ugurbocegim Doktorum klomen yazdı günde bir defa eczaneden alırken genelde iki defa kullanıyorlar ama siz bir kere içeceksiniz dedi klomenin icinde 10 tane var 5 gün icilecekmis neden ben hapın hepsini kullanmıyorum sizler nasıl kullandınız nasıl gelişti olay
aysenur11 Ugurbocegim ben günde üç defa kullandım. Doktorum öyle demişti eczacı da iki kez kullanın dedi ama ben doktorumun dediği gibi kullandım.
Minnak-kalbim Ugurbocegim yumurtanız iyi olduğu için gün de bir kez veriliyo çünkü bu sefer fazladan toz verirse çok yumurta uyarılır allah korusun rahim de şu toplaması çoğul sağlıksız gebelik ve kıs oluşabiliyo canim
esraizmirli Ugurbocegim bende günde 1 kez 5 gün kullandım çok şükür hemen hamile kaldım sizede önce dener eğer olmazsa diğer ay kullanımını arttırır önemli olan acaba olacak mı vs aklından çıkar akışına bırak takma kafaya emin ol herşey dahada güzel olacak ☺️
Zeynepp_altun Ugurbocegim bende bir tane kullandım. Kist görmüş olabilir yumurtadan olabilir. Fazla klomen kullanmak başka kistlere de yol açar. Doktorunuza güvenin. Şuan şükür 7+3 haftalığız 🥰
Oozleemm aysenur11 merhaba bende günde 3 kez kullanıyorum ama sizde yan etkileri olmuş muydu 😑 3. Gündeyim çok yoğun halsizlik mide bulantısı yapıyor 😔
Ugurbocegim Zeynepmahir49 eczaci oyle söyledi de doktor birle başlayalım bakalım gibi bişey söyledi ama herkes 2 kullanmış
aysenur11 Ugurbocegim evet bana bir kaç kez yazdı klomeni hep de 3 defa dedi zaten olmadı gebelik aşılma yapacaz bu ay inşallah sizin olur.🙏
Ugurbocegim aysenur11 iki de değil 3 bana neden 1 🤣 bendemi iki tane içsem İnşallah aşılamaniz tutarr sizinde 🙏
aysenur11 Ugurbocegim amin inşallah sağolun benim yumurtalarım hiç büyümüyordu çok yavaş büyüdüğü için 3 kez diyordu sanırsam 3 defa içmeme rağmen çatlamıyordu belkide sizin yumurtalarınız iyidir boyutu o yüzden 1 demiştir.
Ugurbocegim Minnak-kalbim en büyük korkum kist iki tane icerdim ama kistten korkumdan içmem ama iki içince daha etkili gelecek gibi hissediyorum 🙈
Minnak-kalbim aysenur11 famera hem asılamada çok etkili eğer ki klomen yumurtanızı buyutmuyosa bence famera kullanın aşılama da etkili asilama da
Ugurbocegim esraizmirli elimden geleni yapacağım canım senin adına cok sevindimmm neler yaptın başka igne de vuruldunmu yumurta boyutun kac oldu
Tubi05 esraizmirli adetin kaçıncı günü başladın kaç gün içtin ben 5. Gün başlattı 2 tane sabah akşam 1
esraizmirli Ugurbocegim iğne vurulmadım sadece ilaç kullandım adet düzensizliğim vardı birde yumurtamın biri 13 mmde kaldı diğeri 22mm oldu Allahım inşallah sanada nasip etsin ben doğum yapalı 1 ay oldu şükür 🤲🏻
Kuben Ugurbocegim Günde bir kez kullandım şu an 24 haftalığız 🥰 başlangıçta vücudun nasıl tepki vereceğini bilemeyiz bazen aşırı büyüme olabiliyor dedi doktorum o yüzden bir tane uygundur dedi. Tek seferde de oldu çok şükür
miniksevdamm Ugurbocegim o senin yumurtanın çalışmasına bağlı 1 veriyorlar günde etki etmezse 2 etmezse 2×2 yani günde 4 defa kullanmak zorunda kalıyorsun
Zeynepp_altun Ugurbocegim evet vuruldum ovitrelle vuruldum ilişki günleri öneriyor doktorun. Bana göre en önemli gün iğneden birgün önce olan ilişki. O günü iyi değerlendir.