Bende baş degil ama çok şiddetli boyun agrısı olmuştu. Kafamı yastıktan kaldırdığım an enseme odunla vuruyorlar gibi hissediyordum. 4.gün dayanamayıp tekrar doktora gittim anestezi doktoru özel iki serum hazırlattı serumu taktırdıktan hemen sonra agrı geçti çok şükür. Sizde doktorunuzla bir görüşün