Arkadaslar nabzım gebelıgımın ilk haftalarında yukseldı sonra normale dondu ama ozellıkle 21. 22. Haftalarda yine yukselmeye başladı. Acaba bebegın anne karnında buyumesiyle alakası var mıdır? Sizde durumlar nedir. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.