Iremburak Kızlar 31 haftaligim bugün kızım karnimda sağ tarafta çok toplandı böyle yumruk gibi sert oldu bide bilen varmı neden olmuş olabilir normal bi durummu yalancı kasılmami araştırdigimda normal oldugunu yerinin daraldığını söylüyordu
Sevi36610 Iremburak bende 35 haftalığım bende de oluyor 32den beri.seviyorum konuşuyorum yürüyorum düzeliyor.doktora sormuştum normal demişti.
Cilekkz-22 Iremburak evett yeri daraldığı için oluyo zaten kısa sürede düzeliyosa endişelenme bende doktora demiştim 10 dk da düzelmiyosa gel demişti
BayanZuzu Iremburak 33+2 oldum haftalardır bende de oluyo o oglum bı yerde toplanıyo taş gibi oluyo benim doktorum da normal demişti bence seninki de normldir ama yinede doktoruna danışmanda fayda var tabi sağlıkla gelsin yavrucak😊
Iremburak Cilekkz-22 düzeliyo geri oluyo korktum birşey olurmu diye burdan bi sorayim ona göre doktora gidicem hicbir sancim agrım yok gayet iyim
Cilekkz-22 Iremburak yok merak etme canım uzun sürmüyosa endişelencek bişey yok artık büyüyorlar yerleri küçülüyor
Dilek0809 Iremburak bende de oldu Nst bağlandım sancım çıkmadı düzenli olması sıkıntıymış günde bir kaç defa olması çok normalmiş bir de poposunu dayamıştı sertleşen yere öyle bir şey denk gelmiş olabilir sizin de
Gmzoztrk Iremburak bir arkadaşımda da oluyor doktoru sağ veya sol tarafta olursa korkna ama göbeğin alt kısmında ortada olursa değerlendirmek gerek demişti