Melikee Günaydın anneler 🙋🏼♀️ Geceden beri özellikle kasık ve bacağım ama komple sol tarafım uyuşuyor 28+3 günlük hamileyim bunu yaşayan var mı çok sinir bozucu bir durum ne rahatlatır tavsiyesi olan yazabilir mi ?
Melikee YasinMerveYaln Evet canım öyle tavsiye ediyorlar diye sola yatmaya çalışıyorum hep ama uzun zamandır öyle uyuşma yeni başladı 😕
YasinMerveYaln Melikee ben yatamıyorum soluma bebeğin eşi orda ve aşagıda o yüzden de kanamalar yaşadım bazen yatıyorum ama uyuşuk uyanıyorum o yüzden sen kendi rahatına göre yat ben sağıma yatınca rahatım mesela
Melikee Enesefe Ben de internetten öyle okuduğum için doktora gitmedim hemen ama geceden beri aralıksız sürünce sinir bozucu oldu normalde geçiyordu hemen 😣
Melikee YasinMerveYaln Detaylıda benim de bebek sol tarafa yerleşmiş demişti şimdi siz söyleyince hatırladım herkes sol iyi diyor diye sola yatıyorum ben de hep sağa yatayım artık teşekkür ederim 😘
YasinMerveYaln Melikee evet dolaşım için öyleymiş ama ben rahat edemiyorum ya ilkim de de öyleydim kız mı bebeğiniz
Cigdem91 Bende hep sola yatmaya çalışıyorum sol bacağım acayip ağrıyor mecbur sürekli bi sağ bi sol yapıyorum sırt üstüde yatamıyorum bacaklarımı uzatınca karnım kasılıyor gibi oluyor ..
Melikee Cigdem91 Ben de hiç sırt üstü yatamıyorum bebek çok sert tekmelemeye başlıor anında rahatsız oluyor herhalde ya sağ ya sol mecbur
Cigdem91 Melikee aynen sırt üstü yatınca hareketli olmayan bebek bir anda çırpınıyor gibi oluyor sanırım oksijeni mi kesiliyormuş öle bir şey demişlerdi burda mecbur yan yatıcaz 😨😥
Enesefe Benim bebeğim de sol da ama dojturn sola yatarsanhem senin için hem bebek için iyi olur dedi bende hep sola yatıyorum
YasinMerveYaln Cigdem91 yok canım o zaten nefes almıyor orda ama sırt üstü yatınca atar damara baskı oluyormuş kan dolaşımı zayıfladıgı için önerilmiyor