Nrggzr ben de çok erken öğrendim tam 5 haftalıktı 7. Haftaya kadar vajinalden bakılmasına rağmen göremedik, 7. Haftada keseyi gördük içinde de yolk kesesini yine bebek yoktu ama yolk kesesini gördüğünde sağlıklı bir gebelik olduğu anlaşılıyor zaten bir sonraki gidişinizde sizde görünüyor mu sorun bence doktorunuza🙏🏼