ebruliianne akıntının kahverengı yada kırmızı olması ıyı yada kotu dıye yorum yapmıyorlar hepsı tehlıkelı falt ıcınıde ferah tut benımde 8 haftalıkken uc gun kahverengı kanamam oldu sonra gectı ama ınsan korkuyor yınede doktora gozukmekde fayda var doktoruma sıkıntımı kahverengı akıntı dıye ıyı yada kotu dıyemeyeız suan hersey yolunda beklıcez demıatı ve gectı