Myszfr niye sinmiyo ki canım.doktorlar kız dediyse kızdır yani.yok karnın şöyle böyle saçma yorumlar bunlar.bana de çok kusuyorum diye kız diyolardı.ama 12.haftadan beri hep erkek.ayrıca kız olsun erkek olsun niye içine sinmesin canım.evlat yani.benim için tek problem kıyafet alamama olurdu herhalde😂