epru 37+2 de suyumun sınırda olduğunu öğrendim 4 gun içinde tekrar gelmemi söledi doktor böle bi durumda sezeryan mı yapılıyor sizde yaşadınızmı ? Bu drumu
Prenslerannesi Cnm bende otuz sekız haftalıkken gıtmıstım ilk oglumda kontrol amaclı suyun azalmıs ıkı gun içinde almalıyız dedı bekle sancını dedı gelmezse suni sancı verırız dedı suni sancı ile normal dogum yaptım
epru Prenslerannesi ALlah bağışlasın😊. Bende korkagım biraz normalden korkuyorum bi ümit sezeryana mı alıyorlar acaba bu durumda die düşünmüştü..
epru Prenslerannesi Bu durumdamı alırlar ki doktorum cok normalci keyfe sezeryan yapmam diyo sürekli ondan😣