SineMina Haftamda az az subgibi akinti geliyo sizinde oyle oluyormu ? Afedersiniz camasirimda islaklik oluyo avuc ici kadar normalmi acaba bu
Ates_ SineMina ben de şu an 32+6′yım. Bende de aynı şekilde su gibi akıntı geliyor. İç çamaşırımın ortasında orta büyüklükte ıslaklık oluyor
mucizeannesi1 SineMina Bende de oluyor açıkçası korkmuyor değilim çünkü bebeğin suyunun sızmasından korkuyom 2 kere de doktor a söyledim . 1. De turnusol kağıdı ile baktı akinti dedi . 2. De mantar enfeksiyonu olmuşsun dedi fitil verdi inşallah geçer 🙄
Ates_ Ben nedense endişelenmedim ya da endişelenecek boyutta gelmiyor. Doktorum enfeksiyon için vajina içinde çok yanma olur durduğun yerde duramazsın demişti. Bende şu an böyle bir belirti yok