E bebek iyi hoş ama şu internetten sipariş olayı berbat ya. 10 günde kargom anlarayı istanbulu dolaştıda ancak bana geldi yanlış adrese göndermeler mi dersin çalıştıkları kargo firmasının cevap vermemesi ilgilenmemesi mi dersin bütün olumsuzluklar işkence var 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Allaha şükür peşini bırakmadım siparşimin 14 gün sonra sağ salim aldım