Birumuteses29 o tarz büyük ürünler ölçümüne göre gönderiliyor ve siz göndereceksiniz sorumluluk size ait oluyor güzel paketlenmesi lazım. Yogunluklardan dolayı kırılma falan olabiliyor dikkat edin sonra satıcı da kabul etmez sorun olur. Kargo firmasında çalıştım bu konudan cok sıkıntı çeken vardı. Fiyat olarak da dolap anlaşmalı olduğu için çok fiyst çıkmaz zaten