Kızlar uzun yıllar önce açık kalp ameliyatı oldum Ankara Hacettepe de. Ve şuan hamileyim 27+1 . Normal doğum sizce sakıncalı mı doktorumla henüz konuşmadım bu konuyu. Kalp ameliyatı olup da doğum yapan var mı?? Etrafım ameliyat olduğun için normal doğum kötü anlamda seni etkileyebilir dedi.