uraluygar Kizlar bu sampuandan bebegine cocuguna kullanan oldu mu? Goz yakiyor mu? Cok kokuyor mu ? Nasıl? 😂
Eylulunannesi-2 uraluygar bunu hiç blmyorm cnm. Ama sunu ögrendm normalde dalin ler bunlar temz içerik olmuyor dye blyordm daha organiklre bakıyordm. Ama hastane nin yenidoğan servsleri prematüre bebekleri bile dalinle yıkıyor.. Demekki bi sorun olmuyor. Ben e bebegn kendi şampuanı var onu alacagım. Losyonu ve yagıda yine hepsni ordan.
Nurayed uraluygar bende baya araştırma yapmıştım bebek bakım ürünleri için en son mustelaya karar verdim henüz kullanmadık tabi ama içerik olarakta en doğala yakın olanıydı yani bana göre 🙂
Gmommysboy uraluygar johnson kullananlar hep perişan olmuşlar ben tarafına bakmıyorum.unıbaby 200ml aldım onu denicem dokunursa mustela alırım dokunmazsa onunla devam planım bu
uraluygar Eylulunannesi-2 ben ogluma suan nivea baby kullaniyorum 3 yasinda memnunum goz yakmiyor ama yenidogana kullanir miyim bilemiyorum
Tuba0909 Eylulunannesi-2 ben aldım kız için olanını önce kendi yüzümü yıkadım gözlerimi açıp kapadım yanma vs olmadı bebeğim doğunca kullanicam içerik olarak temiz ve öneriliyor
uraluygar birkedilianne ogluma ve bana alerji yapmistı, oyuzden malesef dogacak bebegime güvenip alamam
Myangels6 uraluygar Ben yenidoğandan itibaren nivea kullandım canım kızıma çok iyiydi memmundum simdi tekrar alicam
uraluygar Myangels6 3 yasinda oglum ona nivea baby kullaniyorum kendimde denemek icin 3-5 kez kullandim hic alerji yapmadi gozde yakmiyor evet cok agir kokusuda yok , simdi sogum yapicamda johnsonsbaby cotton touch dusunuyorum bi sorsyim foruma dedim :)
uraluygar Gmommysboy uni baby de oglumun gozlerini yakiyor ve kipkirmizi yapiyordu oyuzden oda listemde yok :)
Gmommysboy uraluygar yaaa ..zaten nolur nolmaz diye deneme boy aldım mustela bile dokunuyor diyen var.su bezsiz hayattaki rus hanım weleda mıydı neydi alman markası onu da övmüştü ama int harici görmedim bi yerde
Minigimyolda uraluygar bübchen almış ablam kullanmadık daha ablam iki çocuğundada onu kullanmış en son Hepsiburadada ikili fiyatı çok uygundu
senell uraluygar içerik listesi yeterince iyi değil gibi. Ve hayvanlar üstünde test yapan bir marka. Onun yerine ebebek’in kendi markası baby&me öneririm.
Dolunay_ Mustelaya alerji yaptı diyen çok var. Ben sebamed almayı düşünüyorum bebeğime. Yorumları çok iyi herkes memnun
Eylulunannesi-2 Tuba0909 evet bende kız için olanını alacagm hemde uygun. Burdada sormstm daha önce kullanan herkeste begenms kmsenn sikayeti yok
kivirciginannesi uraluygar kızım 2.5 yaşında. Hep mustela kullandım. Bir ara annemdeyken dalinle yıkadı mahvoldu çocuk. Bu markanın içeriğide temiz değil. Mühendisinoğlu sayfasına bakmanızı öneririm instagramdan. Herşeyin içeriğini araştırıyor yıldızlar bölümü falan var. Ben herşeyimi ona göre aldım. Islak mendilinden tutun bebe yağına kadar