poyrazinannesi3547 Seyda_11 7+4 olduk çok şükür berbat bi koku hassasiyeti var göğüs ağrısı var bende bazen mide bulantısı kabızlık
Aslhn12 Seyda_11 mide bulantısı arada kusma ,koku hassasiyeti falan var. Lekelenmeler normal değil diye biliyorum ☺️
ikizminnaklar Seyda_11 8 haftalık benim bebişler.4 gündür inanılmaz belim ağrıyor, bulantı ,halsizlik ,lekelenme hepsi var😞
Bsrtncsoy Seyda_11 8 haftalık. aşılama sonrasi gebelik.Mide bulantisi en ağıri olmak üzere kabızlık baş dönmesi halsizlik bacak ağrılarim var.6 haftalikda kalp atışını gördük.Bakalim 1 haziranda tekrar komtrolumuz var 🥰
Seyda_11 Ların ağrılarınız mide ağrılarınız sırt ağrılarınız hafif lekelenmeleriniz falannokuyor mu arkadaşlar 🥰🙈
Seyda_11 poyrazinannesi3547 bende de mide ağrısı var çok fena karnım da ağrıyor doktor normal diyor ama insan endişe ediyor bende 7+4 ğm bu arada 🙈
Seyda_11 Aslhn12 doktor normal dedi canım düşük riski oluyormuş bol istirahat et dedi .ikiz gebelikler de daha sık oluyor dedi
Seyda_11 ikizminnaklar inşallah geçer yavaş yavaş benim de haftaya cuma kontrolüm bakalım ne diyecek bel ağrısı bende de çok şiddetli ama benim bel fıtığım vardı önceden o da etkiliyor galiba 😞🙃🤷♀️
poyrazinannesi3547 Seyda_11 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ne ğüzel aynıyız 12 haftalık ken gel dedi bakalım 2li test için İnşallah temiz çıkar sizde bol bol uzanın hiç bi iş yapmayn şu ilk 3 ay geçene kadar en azından daha iyi olur ben 2 düşük yaptım o yüzden dahada dikkat etmeye çalışıyorum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
ikizminnaklar Seyda_11 Valla anlamadım gitti canım. İnşallah normaldir.Bu haftalarda başlayınca insan tedirgin oluyor.Doktor ikizlere bağlıyorum dedi.İnsallah hayırlısı ile rahat geçiririz 🤲
Seyda_11 ikizminnaklar inşallah canım inşallah benim de az ayaklanırsam leke geliyor yatıyorum sürekli progesteronun hapını kullanıyorum 200 ml haftaya cuma be diyecek doktor bakalım 🤷♀️🤷♀️🙃
Seyda_11 Bsrtncsoy hayırlı olsun canım benim de aşılama İle gebe kaldım bulantım yok ama karın mide ve bel ağrım var doktor normal diyor ama leke işi aklımı bulandırıyor 😞
Ogretmenanneyim Seyda_11 bi tanesinin kalbi yavaş atıyor umarım normaldir öğrendiğimden beri çok tedirginim
Selenimom Ogretmenanneyim benim ilk gebeligimde öyleydi sonra kalbi durdu sadece kızımi doğurdum. Ama burda gördüğüm kadarıyla sonradan hızlanan da var.
Seyda_11 Ogretmenanneyim korkmayın hiç bana dinletmedi bile doktor ben duydum dedi sadece dokuz ay böyle endişeyle geçecek heralde 🤷♀️
Selenimom Ogretmenanneyim kendiniz de okumussunuzdur zaten. Her şey olabilir demek istedim. O acıyı şu an siz yaşıyorsunuz evet ama 2 sene önce de ben yaşadım. Fikir belirtmemizi istemiyorsanız size pembe hayaller kurduracak şeyler yazalım o zaman. Töbe yarabbim
ikizminnaklar Seyda_11 Canım 5 haftada kanama yaşadım lekelenmelerim yeni yeni bitti.Cok normal vücut anca atıyor.Doktor sıkıntı görmedi.İnsallah iyi olur gönlünü ferah tut.Bende bunda önce iki bebeğimi kaybettim.Bi ağrı oldukça yüreğim ağzıma geliyor.Dua ediyoruz inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşuruz yavrularımıza ☺️🤲
Ogretmenanneyim Seyda_11 en iyisini yapmış. Yarin kontrol var elim yüreğimde bekliyorum birinin kalbi durmuş mudur diye inanın arkadasta benimkini kaybettik yazınca daha çok korktum
Seyda_11 deletedmom2014 ya bazen diyorum bulantım olsaydı da şu ağırlar olmasaydı o kadar yani aklıma binbir türlü şey geliyor 🙃
Seyda_11 Arkadaşlar kırmayalım üzmeyelim birbirimizi hepimiz yaşadıklarımızı anlatıyoruz iyisiyle kötüsüyle moralden ziyade bilgi tecrübe edinmeye çalışıyoruz bende daha önce bi evladımı kaybettim rabbim bi daha o acıyı göstermesin hiç birimize 🤲🤲🤲