Yasinimm Biz de tık yok ya benim bebiş çok tembel ya da ben çok takıntılıyım 🤦♀️🥲33+3 hareket azlığı bir türlü yenemedik şu hareketsizliği 🥲🤦♀️
mucizemmmmmmmm Yasinimm benimde çok hareketsiz çok korkutuyo bni hergun aynı şeyler elimi karnıma koyuyorum anca öyle
Damla60 Yasinimm Bizde 33+3 deyiz . Çok asiri harketli değil günün bello saatleri hareketlerini hissettiriyor . Bide son bir kaç gündür karnımın alt kısmında kramp gibi kısa kısa ağrılar oluyor. Alanı daraldığı için normal diyorlar.
Hafissee Yasinimm ay benimkide maşallah hiç durmuyo gece aglayaraj yatacak oluyorum bazen 😁 hatta dün kontrolde doktora bile tekme attı 😁 doktor son 3 aydır kontrolde yandın diyor bana 😁 kaburgalarım da 3- haftadır yok resmen 😁 tadını cıkarın bence 😁
Lukita Yasinimm bizde de durum aynı. Ultrason da yüzünü de göstermiyor. Sanırım plasentası önde. Bu sebeple hem göremiyorum hemde hareketlerini az hissediyorum. Boyu kilosu kaç acaba? Biz 30 haftalıgız 41 cm 1850 gr.
Tuba0909 Ben 23+3deyim normalde şu son 3 gün öncesine kadar bariz hissediyordum 3 gündür tık yok ödüm kopuyo
Nehirimmm06 Yasinimm aynı canım hep hareketsiz renkli doopler çekildim doktor bebek çok ters duruyor biraz da sıkışmış rahim yapınla ilgili olabilir dedi makat gelişi zaten hareketlerini hep az hissediyorum sürekli sağlık ocağındayım 30 haftalık oldum