Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı doğumlar diliyorum herkes evladını hayırlı bi şekilde kucağına alir insaAllah .. çok şükür bizimde doğdu yavrumuz ..
Simdi de tabi başka başka şeyler çıkıyor bilmediğimiz ne kadar şey oluyormuş ben simdi sütümü sagiyorum bitanesini almadı henüz göğsümün bebeğim sorum şu ki sagilan sütü nasil saklarız dolapta mi ve bebeğe verirken nasil veririz direk ısınmaz diye biliyorum birde mesela sagilan sut ne kadar sürede icilmeli tecrübeli olan anneler yardımcı olur musunuz