Eftknc Tostiginannesi benim o kadar yok mu acaba sancım bana bi serum taktılar sonra tekrar nstye aldılar yine çıktı doktor tansiyon ilacı yazdı kasılmaları önlesin diye. Ciğer geliştirici falan da vurulmadı. Bilmiyorum ya çok tedirgin oldum ilk gebeliğim hiç beklemiyordum böyle bir şey bi anda böyle deyince doktor 😔 sağlıkla zamanında gelsin inşallah yavrularımız 🙏🏻
Tostiginannesi Eftknc benimde ilk gebeliğim hiç bişey hissetmiyordum rutin kontrole gitmiştim nst de çıktı ciğer geliştirici iğne de yapıldı çok şükür şimdiye kdr problem yaşamadık 🙏🏻 Sizin çok şiddetli değil demek ki sancılarınız sakin olun stres yapmayın bol bol su içip dinlenin Allah ın izniyle bişey olmaz 🙏🏻
MerveKaya38 Eftknc aynı benimde canım ciğer geliştirici vuruldu beklemedeyim senin bebiş kaç kilo canım .a
Dareyn Eftknc Bende de böyle oldu 38 olduk gelmedi 😂Genelde bebişler böyle yapıyor serum ve magnezyum takviyesi yapıldı ise korkma 2 3 hafta gider hatta 38 40 a bile gider 🥳
minikserce00 Eftknc valla sana helal olsun masallah ben hiç içemıyorum 2 litre bile zordur cok iyi siz içemeye devam edin
Eylul_naz09 Eftknc evet oyle yazıyo ama kullan bn hastanede yatarken verdıler ılac yan etkı yapcak mı dıye takıp ettıler yapmadı snra devamlı kullan dedı doktorum ama yan etkısıne dıkkat et tansıyon dusuklugu yada carpıntı gbı bıseyler yapabılıyormus yaparsa danısırsın doktoruna.karındakı sertlesmeyı de yok edıyor yumusak oluyo karnın erken dogumda yararlı bı ılac
Ayseeemirinannesiii Benimde hep sancim cikti 38 de dogurdum suni sanciyla zorla hemde 😀 kesinlikle dedikleri gibi olmuyo zamani gelince oluyo
miniginannesi9 Eftknc ya benim son adet tarihim 11 ekim.doktor 32+2 gunluk hesaplıyor. Ama ben32+4 um. Gecen söyledim iki gün eksik hesaplıyorsunuz diye, yok dedi, sen ne dediysen ben ona göre hesaplıyoruz diyor🙄