92burcinkilinc- ben 36 haftayı bitirdim 6,5 kilo aldım. İlk 3 ay dikkat etmediğim için fazla gitti. Ama onun dışında bol hareket , bol su ve normal beslenme düzenime devam ettim.hamileyim diye fazla yemedim yada her canımın istediğini yemedim. Çünkü bazı şeyler de zararlı oluyor. Hazır gıdalar , fazla tatlı hamur işi yemiyorum. Çok katıda değilim. Eger şekeriniz falan yoksa dikkat ederseniz aslında kilo bile verebilirsiniz.