Kkync canim ekim sonu kasım başı demissin dogum icin ben olsam eylül ismini direkt elerdim kafamdan. Çünkü eylül ayında doğsa anlamı olurdu ama dogum o zamanada denk gelmiyor ( kendi fikrimi beyan ediyorum ) . Ben eylülde dogum yapacagim kismetse ama ilk kizimin adıyla uyumlu olsun diye başka isim koydum yoksa eylül koyabilirdim. Bu isimler arasından bana gore en güzeli Hazal geldi 🤗💕 insallah faydalı olur canim yorumlarımız 😍