Ccerencce sorunuzu tam anlayamadım ama ben kendi durumumu anlatayım. Dün itibariyle tam 32+0 oldum çalışabilir raporumu aldım. Rapor üzerinde bu kişi 37. Hafta (29.06.2021 )tarihine kadar çalışabilir. Ve bu aralıkta kalan 5 haftayı doğum sonrası iznine aktarabilir yazıyor. Ayrıca rapor servisindeki kişi bana 37. Haftadan önce çalışamaz raporu almak istersen tam o hafta başladığında gelmen gerek dedi. Yani mesela 35. Haftada artık çalışamıyorum. Çalışamaz raporu almak istiyorum tam 35+0 ' da raporu almam gerekiyormuş. 32 hafta raporunu da öyle demişlerdi tam 32+0 da aldım onu da