Merhaba 25 Mayıs hcg yaptım yani dün 11.64 çıktı sonucum. Bugünkü idrar testlerinde çizgi çıkmadı bile sadece birinde çıktı dünkülere göre silik… umudum kalmadı. Yarın adet olmam gerekiyor. Bana doktorum üç gün sonra testi tekrarla dedi ama onun hesaplaması kafamı karıştıracak 48 saatte ikiye katlaması muhabbetinden ötürü. Sizce yarın mı cuma mı yapmalıyım? Ne önerirsiniz? Yarın yapmayıp adeti mi beklemeliyim? Cidden sıyırmak üzereyim.. şimdiden teşekkürler.