MinikkMucizem daha çok erken, görünmese de canınızı sıkmayın. Benim beta değerlerim de artıyordu kese de yolk sac da vardı ama boş gebelik dediler 4 farklı dr a gittim. 9+2 ye kadar bekledik bebek hala görünmeyince kürtaj olmak zorunda kaldım. Hiç kanamam vs de olmamıştı kürtajdan önce. Kürtajdan sonra dr. A sordum boş gebelikle aynı şey çok küçük olduğu dönemde gelişimi sonlanmış dedi. Aslında minicik de olsa bir bebiş varmış 😔 ama herşey Allahtan.. sizin çok çok yeni şu an görünmese bile en az 9. Haftaya kadar bekleyin bence..