esrayeen Merhaba, 8.haftamdayım karnım 3 -4 aylık hamile gibi oluyor.Acaip şişkinliğim var sanırım gaz dan dolayı.Benim gibi bu durumda olan hamilelerden bu durumu nasıl atlattıkları ile ilgili bilgi paylaşımı rica ederim❤️
Zuhreee esrayeen bende 7 haftalık oldum aşırııı derece karnım şiş biraz kiloluyum acaba ondan mı diyorum ama baya gaz problemi ve şişlik var sanki 5 aylık 😬 vee bilgisi olan varsa bişe sorucam 2 gündür karnımda ve kasıgımda igne batması gibi his var ve çok sık aralıkla olmaya başladı
balbocegim27 esrayeen ben 17 haftaligim gaz çıkarınca bizim evde bi bayram havası normal zamanda hiç gaz sorunum olmaz ve çok çıkaran biri de değilim eşim sürekli ovaliyor falan bende sindirim hızlansın sorun olmasın diye kefir içiyorum
SM00 esrayeen baya olmuş konuya yazalı ama bende 8+1 kasık agrım var bugün tek taraflı ve diğer hamilelik belirtilerim yok sadece hafif uyku sersemlik gibi sizin herşey yolundamı bende cok korkuyorum bebek iyi mi büyüyomu diye daha önce kaybım var ve rüp bebekle hamile kalabiliyorum😔
Cagla-91 7 8 haftalikken ben de şişmeye başlamıştım. Dediğiniz gibi 4 5 aylık hamile gibi. Doktor gaz sorunu dedi. Ve kasıklardaki batma ve agri da rahim büyüdüğü için oluyor demişti. Ben şu an 14+5 haftalığım karnım hala şiş😂