Ecrin_bcc_1 Kızlar 2 kere kan geldi 36 haftalıgız ve doktor 10 gün içinde doğum olabilir dedi acaba yaşar mı küvezde kalır mı kilosu 2700 Gr gelişimi gayet iyi
zehranurr Ecrin_bcc_1 canım neden en kötüyü düşünüyorsun? Neden yaşamasın. Güzel düşün güzel şeyler olsun daha erken doğum yapanlar var
Ssssss Ecrin_bcc_1 biseycikler olmaz merak etme ne bebekler doğuyor 24 haftalık yaşıyorlar. Allah ömür verdiyse yaşar vermediyse 40 haftalık doğsa da nafile sen içini tahat tut ben de 36+4 um artık doğsun diye bekliyorum doktor artık doğra da sorun olmaz dedi en son kontrolumde ❤️
Pelin-1 Ecrin_bcc_1 canm henuz dogum yapmadim ama ebeyim kilosu gayet iyi maşallahh haftasi da iyi o kadar cok bu haftada dogumlar oluyorki hepsi de saglikli oluyor maşallahh.. kendini uzme rabbim kolay saglikli dogum nasip etsin
shinemuu Ecrin_bcc_1 On gün içinde demiş 37 de doğsa normal diye biliyorum. Forumda 24. Haftada doğum yapanı bile okudum.
Ecrin_bcc_1 zehranurr ilk hamilelik olunca çok takıntılı oldum korkuyorum herşeyden bişi olacak diye🥺
zehranurr Ecrin_bcc_1 içini ferahlat güzel düşün, güzel olsun. Bol bol dua et. Allah ın izniyle bir şey olmaz 💐💐💐
civciv1520 Görümcem 33 hafta da doğum yaptı 6 gün kuvözde kaldı bebek ikiside çok iyi şükür . Kötü düşünme canım 36 hafta gayet normal kuvözde kalmayan bebekler bile var
Momofmia21 Ecrin_bcc_1 kuveze bile girmez .çünkü benim arkadaşım 27+3 te erken doğum yaptı bebek 1 ay kadar kuvezde kaldı şimdi maşallah bir yaşında ve çok sağlıklı. Sizde içinizi feeah tutun 🙏❣️
Semakacan Ecrin_bcc_1 25 haftalık doğum yapıp yaşayan bile var canım belki ciğerleri tam gelişmediği için küvezde kalır biraz
Cigdemmom Ecrin_bcc_1 Yaşar mı diye neden soruyorsunuz ki 2.700 gramla insanlar tam haftasında doğuruyor hep kötüyü çekmeyin
BaharBA Ecrin_bcc_1 bnm 34 yarn cuma qunu sezryanla doqum yapcam.2 kilo bebeqim 😬doktrom.tabi yasar dddi ve bnde ole umit ediom keske bnm bebqjmde 2700 olsa 2 kilo olduqna bile cok mutluyum 2700 olsa dunyalar bnm.olur korkmayin hicc
Menfiye_01 Ecrin_bcc_1 yok canım yaa benım teyzem 34 haftalık dogum yaptı 1800 du cocugu 15 gun kuvezde yattı sımdı kımse durduramıyor onu masallah😁 ama kilosu baya ıyı seninkinin masallah kuveze bıle almazlar sanmam
beyza1234 Menfiye_01 Ecrin_bcc_1 Allah bağışlasın yasar tabi inşallah 24 hafta yaşam sınırı onlar bile yasıyor korkma Allaha emanet zaten 1 hafta daha dursa normal günü kabul ediliyor 🌺
edanurciftci Ecrin_bcc_1 rabbim izin verirse Yaşar canım ben 500 gram 4.5 aylık doğdum bak şimdi 24 yaşındayım çocuğum oluyor çok şükür rabbim izin verirse Yaşar allahım İzniyle içini rahat tut canım
Nehirimmm06 Ecrin_bcc_1 burda 500 gram bebeği doğup Ümit arayan insanlar varken 2700 olan bebeğinizin yasama olasılığını sormanız haksızlık değil mi endişeli olabilirsin onu anlarım da küveze girer mi diye bile sormadan yaşayıp yaşamamasını sorman çok değişik