Merhaba kızlar lütfen bu durumu yaşayan yazabilir mi?
17+2 yim bugün kontrole gittim kasıklarımda iğne batması gibi keskin sızılar oluyor çok ağrılı değil ama ağrılı yani bir kaç defa oldu oyle muayene olmadan biraz once sonra doktoruma sordum bir sorun yok dedi alttan da muayene etti açıklık filan olabilri mi diye hani ama yok dedı sebebi başka bişey olabilirmiş ama demiyor ki gebeliktendir rahim büyüdükçe hafif ağrıların filan olur gibi bişeyde demiyor doktorum o yüzden tedirginim tek bugğn değil arada sırada oluyor ağrılarım kasıklarım da sizce normal mi bu durumu yaşayan var mı aranızda 🙏🏼