Tugba97 Kızlar bugün 15.gün bebeğim küvezde doktor eşime eo protein isimli mama istemiş bunu kullanan anneler var mıdır ne için bebeğe verilir bir bilginiz var mıdır? Sütümde çok geliyor anlamadım
Cemile- Tugba97 geçmiş olsun canım rabbim kavuştursun inşallah benim bebeğimde küvezde kalmıştı zayıf doğmuştu benimde sütüm vardı bendede mama istenmişti sütü daha kaliteli yapıyormuş kilo alsın diye istediklerini söylemişlerdi
Tugba97 Cemile- bende caba sütüm yetmiyor diye istediler zannedip üzülüyordum sadece kilo alması için kullanılıyor değil mi
Cemile- Tugba97 bana o şekilde söylendi bir sorun doktorunuza veya hemşirelere neden istediklerini içiniz rahat etsin erkenmi doğum yaptınız
Tugba97 Cemile- evet 33+5 de doğum yaptım. Hemşire den bilgi aldık bugün. Bebeğin kilo alıp hızlı toparlanması için vericeklermiş
Tugba97 Cemile- 2180 gr doğdu Evet içim rahatladı Allah küvezde ki bebeklerin ailelerine sabır versin Bebeklerinde sağlıklarını tez zamanda kavuşsun inşallah 🙏
Cemile- Tugba97 amin inşallah canım maşallah kilosu güzel çok tutmazlar inşallah benim 1480 doğmuştu 2250 gramdı çıktığında 37 gün kalmıştı şuan. Birbuçuk yaşında rabbim kimseyi evladıyla sınamasın