Kızlar tam bir ay önce doğum yaptım. Bugün duştan sonra dikisimi kurularken kötü kötü geldiğini fark ettim bazı yerlerde hafif kızarıklık ve kaşıntı var. Yarın doktora gideceğim sıra aldım. Size Sormak istediğim eğer enfeksiyonsa tekrar dikisi açıp iltihabi boşaltıp dikiyorlarmis Internette öyle yazıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Ve eger enfeksiyonsa nasıl anlaşılır ? Lütfen yardım edin çok korkuyorum bana bakacak kimse yok tekrar dikisi acarlarsa bebeğime nasıl bakarım bilmiyorum